Dante är sämre

Dante kräks mer nu.
I morse kom han inte upp o väckte mig första morgonen.
Han har inte klivit upp än och klockan är 14.00
Jag har varit i kontakt med Stefan Holm o vi provar att ge lite mer cortison
Han skulle prata med SABH o se om de kunde komma o sätta in lite dropp.

MIn kompis Diana var har med sin dotter Frida. Hon hade med sig Taimat ...tur för man kan ju inte tänka en vettig tanke nu. o känner inte alls att man kanske borde äta.... men det smakade bra.

Min lilla kille Dante sover nu.

Mamma Lisa


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!

Så sorgligt att läsa om Dante. Det ska bara inte få vara så här. Hoppas ni trots allt får en fin tid med Dante, då ni kan bygga på er minnesbank och att han slipper ha ont!



Styrkekramar från Emilias mamma (Q84)

2010-11-08 @ 18:22:52
URL: http://charmtrolletemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0