Somnar o vaknar o somnar o vaknar

Dante somnar o vaknar om vartannat. SABH har varit här ...skönt slapp vi åka in till Astrid idag, bara tanken att hamna på Q80 med ngn ny stjärna som ska sätta nål för första ggn o Dante som knappt är kontaktbar. Kristina o Kerstin som vi känner sedan tidigare kom hit. ÅÅå vad man är tacksam!! Dessa erfarna genom goa sköterskor som vet o kan. Nu har han dropp o det gjorde honom lite piggare en stund. Han vaknade till o sa hej till mormor som var här o hämtade Agnes. Fint!
Han var vaken en liten stund tidigare o sa att han ville ligga i mammas säng så nu ligger han här brevid mej i Vardagsrummet. Jag förstår att alla stunder då han tittar på mig o svarar med en nick eller en blick är värt guld. Ni ska veta att när jag idag frågade honom hur han mådde så svarade han som alltid vår tappra hjälte: Bla!
( Bra på Dante språk)

Mamma Lisa



Kommentarer
Postat av: camilla

Fina vännen, jag tänker på er massor.. Skönt med SABH och skönt att Dante blev lite piggare av droppet. Han är verkligen tapper, en superhjälte! Många kramar till er superhjälte föräldrar!

2010-11-08 @ 22:22:33
URL: http://technologyforthesoul.blogspot.com/
Postat av: Annelie

Vilken liten kämpe ni har! Det gör ont i hjärtat att läsa att han blivit sämre igen. Lilla, lilla plutten. Många styrkekramar till er från mig och Jocke, Nathalie, Neo och Felix

2010-11-09 @ 08:00:15
Postat av: Anna

Älskade Dante och Lisa, tänker på er hela tiden. Orkar ni så säg till om jag kan göra något. Kramar till er och syster Agnes och pappa David från oss i finntorp.

2010-11-09 @ 09:07:46
Postat av: Gunilla,Svante och Sabin¨,

Våra tankar är hoss er.Tusen kramar till er

2010-11-09 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0