Aaaaahhhhgggghhhh!

Aaaahhhhhggghhhhh jag vill bara skrika! Jag har inget barn! Som Ronja Rövardotters pappa skriker ute i skogen.  Aaaaahhhhhgggghhhh JAG HAR INGET BARN! Det vrider sig inom mig jag får ingen luft. 45 knivar i bröstet! Hugg Hugg Hugg...Springa rakt in i den gula tegelväggen på Gympasalen i Hanvikensskola. Smärta. En stor krok i mitt hjärta som bara dras ut och upp och ut .  Säg att det inte är sant! Det har inte hänt mig! Det är inte mitt liv. Jag vill inte. Inget spelar någon roll. Jag vill inte vara med längre.  O för alla som inte har testa på det här... förlorar du ett ben är du säkert tacksam för att du har ett kvar. Men nog faan skulle du sakna ditt förlorade ben.
/ Jag - Lisa


Kommentarer
Postat av: Josefine

:( Bamse stora kärleks kramar från mig! Tänker o tänker, önskar o önskar finns inget att göra eller säga allt är bara tomma ord...

2011-04-06 @ 17:28:35
Postat av: LIsa

Fina vän! Dina ord värmer

2011-04-06 @ 22:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0