Dante hur har du det där uppe i himlen?



Hej Dante, hur har du det där uppe i himlen?
Vad är det för uppdrag du har?
Vad är det du ska göra nu?
Jag är helt övertygad om att du vill vara här med mig,
Agnes, pappa och alla andra. Du älskade verkligen livet!
Tänker ta med den frågan i helgen när jag ska 
åka till Vadstena kloster idag.
Ska bli spännande och bra hoppas jag.
Du är väl med mig min son
och pappa DU är väl med mig!

Frågade Agnes nu på morgonen vad hon ska bli när hon blir stor...
- Jag ska bli storasyster!
Vad ska du jobba med när du blir stor? 
- Jag ska bygga.
Som morbror Markus frågade jag?
- Ja men jag ska bygga små saker.
Vad är det för saker du ska bygga frågade jag?
- Jag ska bygga båtar, segelbåtar, tåg, och bussar.
Och människor.... som vi.

Kramar och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Härlige kille!!!!Styrkekramar til er.

2011-04-01 @ 14:21:26
Postat av: Anonym

<3 kram Josefine

2011-04-01 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0