Jag känner dig så väl!


Jag känner dig,
jag känner dig så väl.
Dina fasor dina våndor
finns också i min själ.
Du är mitt kött o blod.

Tänker på sången " handens fem fingrar" som vi spelade på ditt dop.
Jag kunde inte ta hand om dig som jag hade önskat. Jag ville skydda dig från allt
min älskade son.
Men det är väl just det som sången säger :
Ett är solen, ett är månen, ett är polstjärnan bakom molnen, ett är hopp och ett är tro,
handes fem fingrar vaggar dig till ro.
Det finns något större som tar hand om dig nu!

Men jag älskar dig så! Hela mitt hjärta är ett stort hål från avsaknaden av din närvaro.
Skulle gosa, nypa, klämma, bita, pussa dig över hela kroppen om du var här!
/ Mama


Kommentarer
Postat av: Pappa

ÅÅÅ, Pappa haj, tu tuu tu tu tu tu tu!

2011-12-21 @ 15:46:55
URL: http://dantes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0