Ååå nu då?




Har varit på affärn flera ggr och kommit hem utan smör och utan fil.
Dante du brukade alltid påminna mig. -måtte det..... köpa mööör, måtte det!
Med fingret upp! Påminna och ta hand om mamma brukade du göra.

Vet du vad Agnes sa i går i bilen. Mamma jag ska gifta mig. Med Manboy, Kaspar ( fr förra dagiset) Milton ( fr nya dagiset, Dante och så Leo. ( barn till pappas kompis som bor i stan).
Visst lever vi  här utan dig. Men vi saknar dig!!!!!! Jag önskar så att du var här hos oss och var med oss varje dag!Agnes har din pojkdocka/ skrattdockan som har tappat sin skrattdosa i ryggen. Den heter Dante nu mer och får följa med vart hon än går. Till dagis varje dag och i sängen om kvällen. Är jag ledsen så kommer Agnes med Dante-dockan så jag kan få en kram för Du är med oss varje dag Dante!  Som docka eller i våra hjärtan.
Agnes - var så ledsen här om dagen- Jag saaaaaknar riktiga Dante! I sommar då vill  jag leka med honom!
Å vad jag önskar jag kunde säga ja till det min prinsessa.

Snart är det dagis för mig, Agnes och Dante (dockan).
/ Mamma LIsa

Kommentarer
Postat av: Rima

Åh vad sött, lilla gubben. Honom var det ordning på. Vad bra att Agnes har flera alternativ på äkta män, hon förstår sig redan på hur det funkar..Ta hand om er!

Kram Rima

2011-01-26 @ 22:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0