Bränn den o gå vidare!

Fuck u fuck allt!
Ångest! Djävla ångest!

Önskar till du vackra stjärna att livet såg annorlunda ut!
Att min son, min vackra son fick leva!
Att jag och David hade det bättre.
Att sjukdomar inte fanns. Att svartsjuka inte fanns.
Att girighet inte fanns. Att hat och djävulens makt inte fanns
Att förtvivlan förtvinade sig själv, att avundsjuka blev en blomma
och dålig ekonomi förvandlades till små brev med lite pengar i.
Att vrede dunstade som som spriten i en kamekaze, att elaka missunsamma kommentarer studsade tillbaka som gott sjävförtroende. Att hundbajs på skon blev en vacker vy och skit o trötta mornar blev en nybakt bulle till kaffet.

Gud ge mig styrka att orka leva! Dante smek min kind i natt när du kommer och kryper upp brevid mig i sängen.

/ mama

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir så rörd av dina ord, du beskriver så levande och det känns som om jag känner dina känslor för en liten stund, det gör ont!

Love u kram Josefine

2011-06-23 @ 09:43:10
Postat av: josefine

Jag blir så rörd av dina ord, du skriver så levande och för en kort stund känns det som om jag kan känna dina känslor, det gör ont!

Love u kramar Josefine

2011-06-23 @ 09:48:08
Postat av: Lisa

Löv u to!

Nu sticker vi iväg ett tag! Vilar i äventyr!

Det ska bli kul kram vännen min

2011-06-24 @ 23:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0