Dante, sommaren 2009

 
 

 
 
 

pappa
 

Kommentarer
Postat av: Anna Pettersson fd lindblad

Så fin kille❤ Kommer ihåg när vi sågs på Astrid Lindgrens, och Dante va så söt och skulle visa sin mage och hälsade på alla:) Det går inte en dag utan att jag tänker på er.

2013-03-11 @ 13:34:42
Postat av: Heidi Guldager

Tack för att jag fått möjlighet att läsa. Tycker det är oerhört vackert att ni fortsätter skriva era tankar.

Många varma kramar.

2013-03-11 @ 16:19:20
URL: http://litenpyret.wordpress.com
Postat av: lisa

mammas kille blickar ut över havet, det oändliga! puss ,mama

2013-03-12 @ 01:27:09
Postat av: David

Tack för de fina kommentarerna, kram på er alla!

David (Agnes och Dantes pappa)

2013-03-17 @ 03:14:43
URL: http://dantes.webblogg.se
Postat av: Anonym

❤ Lilla gullefjun! Vilken härlig bild du tittar ut på havet helt bekymmerslöst ... Utan vetskap om vad som ska ske.... Tänker ofta på dig när jag leker med mina busiga barn på jobbet. Att allt detta skulle du fått uppleva för första gången,din första utflykt första cykelturen till förskolan...... Ja allt egentligen du inte hann uppleva. Skulle ha vila på jobbet.. Börjar läsa boken som vanligt tills de dök upp massa Dante iboken, kommer inte ens ihåg vad boken handlade om. Blev bara för mycket att säga ditt namn sådär helt plötsligt! Saknar dig! Pussar och kramar till dig från din tokiga faster!

2013-05-12 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0