Feb. 18, 2011






Storasyster och lillebror.



Pappa

Stor kram till alla på Alla hjärtans dag!



När jag nyss gick in i badrummet blinkade Dantes tandborste igång.
Han ville visa mig att han är här hos oss!

Mycket kärlek till er alla idag! kramar från Lisa, Agnes och Dante <3

Stor kram till alla på Alla hjärtans dag!


När jag klev in i badrummet så satte Dantes tandborst igång att blinka!
Han ville säga att han är här hos oss!
Mycket kärlek till er alla! <3 / Lisa

Mina älskade barn!


Tre år har gått! Agnes var liten tjej, bara 1,5 år och hade just lärt sig att gå. Tyckte det var så kul att få en liten bror! Jag var så lycklig över att ha klarat en förlossning till efter den långa som var med agnes. Min älskade son jag saknar dig så! Jag är så ledsen att jag inte får ha dig hos mig! Vår kärlek kan aldrig dö Dante! Du lever inom mig för alltid! Jag saknar dig i jordelivet min underbara, tappra., kärleksfulla och omtänksamma son. Jag älskar dig! / Mamma

3 månader har nu gått...



2 tunga månader och en ännu tyngre.







Man ska inte behöva se sitt barn dö!

Man ska inte det.





Pappa David

Vår älskade son!






http://www.youtube.com/watch?v=dThp415Rxm4


Mamma

RSS 2.0