Livets vägar äro outgrundliga!





Mamma Lisa

Jag saknar dig min son!



puss från mama

Fred, vänskap och kärlek








Kärlek och värme till Norge.


Våra varmaste tankar till offren och deras anhöriga.



               




Storasyster fyller fem



Igår var det då dags, äntligen födelsedag, som Agnes har väntat på lääänge.

 






Massor med kramar från oss alla!

Död

Vem tar min luft att andas
Vem tar min mark att stå på
Vem tar min kropp som faller
Vem får mig vara kvar i livet

Mitt hjärta töms på blod

mama

Vem är arg?

Agnes bad mig att läsa en bok innan hon somnade ikväll.
Hon gick o hämtade Dantes bok " Vem är arg?" .
Denna bok som jag läst så många gånger för dem båda
 som var Dantes favoritbok.
Jag läste och tårarna rann längs mina kinder.
Jag läste med svagröst för att den inte skulle spricka,
för att Agnes skulle få sin stund utan att behöva se mig ledsen.
Det gör så ont i mig och jag saknar dig så Dante!
Livet kommer aldrig att bli det samma igen.
Det är tomt i livet utan dig min ängel!

http://www.provlas.se/bladdra/9789163861659/

http://www.provlas.se/bladdra/9789163866890/


Mammas groda!

Syskon



Två barn som skulle ha glädje och trygghet av varandra.
Två barn som skulle stötta varandra när mamma och pappa
är knäppa, inte förstår och kanske inte ens finns där i rätt stund.
Lek och bus och glädje!

Vill du få gud att skratta, så ska du berätta vad du har tänkt.
Liten i det stora är min vilja och kraft.

Jag sörjer en son och en lillebror!

mama

Vardagsglädje


Fina du.





Om ändå den nedrans kundvagnen kunde innehålla bara en liten bit av dig.
Dagarna går, månaderna går...
Försök se det halvfulla glaset inte det halvtomma...

Jag saknar dej så hemskt mycket.

Agnes, min söta dotter, vi ska ta oss samman, jag lovar det!

Dante, det är tungt utan dig!
Din sten är så himla fin! Agnes ville det skulle vara två fåglar där...och de är där...




Pappa Davïd


RSS 2.0