Jag älskar dig bubben!



Jag älskar dig bubben, jag kramar dig älskling! Jag finns för dig alltid Dante!
/ Mama

Bränn den o gå vidare!

Fuck u fuck allt!
Ångest! Djävla ångest!

Önskar till du vackra stjärna att livet såg annorlunda ut!
Att min son, min vackra son fick leva!
Att jag och David hade det bättre.
Att sjukdomar inte fanns. Att svartsjuka inte fanns.
Att girighet inte fanns. Att hat och djävulens makt inte fanns
Att förtvivlan förtvinade sig själv, att avundsjuka blev en blomma
och dålig ekonomi förvandlades till små brev med lite pengar i.
Att vrede dunstade som som spriten i en kamekaze, att elaka missunsamma kommentarer studsade tillbaka som gott sjävförtroende. Att hundbajs på skon blev en vacker vy och skit o trötta mornar blev en nybakt bulle till kaffet.

Gud ge mig styrka att orka leva! Dante smek min kind i natt när du kommer och kryper upp brevid mig i sängen.

/ mama

Våran hjälte



Hej gubben!


Igår kom din gravsten på plats och idag ska vi få se den för första gången.

När jag tittar på filmer där du är med...

Du e såå sööööt!!!


Många kramar från pappa

I väntan på en gravsten...



Ganska snart kommer Dantes gravsten vara på plats.







Här är en liten snutt med Dante och koko-dilen...

http://www.youtube.com/watch?v=Yv1c0Basprc




Pappa



RSS 2.0