Cykelhjälm



Packade precis upp en jättefin cykelhjälm som var tänkt till Dante...


Ännu en upplevelse jag ska vara "tacksam" för men som jag definitivt gärna hade varit utan.







Det var en gång en liten kille,

som så väldigt gärna ville...


-LEVA!!!



Solen skiner och kastanjeträden blommar, det hade du gillat gubben!


Pappa David

Vår kärlek kan aldrig dö!

Mama o Dante

Det är så jävla orättvist!

Min fina underbara son, varför får jag inte ha dig hos mig.
Känna din mjuka lena kind mot min när du kommer tassandes på morgonen.
Få se dig börja på dagis och sedan bli en stor ball kille i 10 års åldern.
Som sedan ska presentera sig för de andra eller en ny fröken.
Jag undrar hur du skulle säga, hur du skulle vara och se ut.
Ska försöka vara tacksam..... men det är som att tacka för att någon hugger huvudet av en.
Ledsen men älskar!
 kram Mama

Dante


26 veckor

Hundraåttiotvå dagar

6 månader



Ett halvår har nu gått och här är en liten film när Dante sitter och äter thai. Underbara du!

http://www.youtube.com/watch?v=L-LvSUgWWU4



pappa david


Kärleken är...






...starkare än döden.



David

RSS 2.0