Jag saknar dig Dante!

När en dag håret föll så åkte vi till Diana min kompis som är så duktig på allt det där med skönhet o sånt. Hon klippte Dante och han blev så nöjd och fin! Diana stylade till lite tuppkam och Dante kände sig som en liten tuffing.   Jag är så glad att Diana insisterade om att ha kvar så Dante kunde ha lite frisyr. Vi sa at vi får raka om resten åker om några dagar. För att det inte skulle klia på honom när håret föll. Han hann aldrig tappa allt hår och det var så fint att kunna klappa på han huvud, efter då han lämnat oss. Det kändes precis som vanligt även fast kroppen gjorde tecken på att förändras. Jag saknar dig, min son så enormt!Önskar du var här så jag fick ta dig i min famn, lägga min kind mot din lena kind. Jag vet att du är med mig, jag känner din närvaro ofta, älskling! Din Mamma


När en dag håret föll så åkte vi till Diana min kompis som är så duktig på allt det där med skönhet o sånt. Hon klippte Dante och han blev så nöjd och fin! Diana stylade till lite tuppkam och Dante kände sig som en liten tuffing.   Jag är så glad att Diana insisterade om att ha kvar så Dante kunde ha lite frisyr. Vi sa at vi får raka om resten åker om några dagar. För att det inte skulle klia på honom när håret föll. Han hann aldrig tappa allt hår och det var så fint att kunna klappa på han huvud, efter då han lämnat oss. Det kändes precis som vanligt även fast kroppen gjorde tecken på att förändras. Jag saknar dig, min son så enormt!Önskar du var här så jag fick ta dig i min famn, lägga min kind mot din lena kind. Jag vet att du är med mig, jag känner din närvaro ofta, älskling! Din Mamma

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilka kramisar,så sött.

2011-01-21 @ 11:52:45
Postat av: Alexandra

Ja Dante var verkligen våran lilla tuffing! <3

2011-01-25 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0