En bild. I en hiss. På ett sjukhus.

 
Idag tog jag en promenad till sjukhuset, lite bearbetning skadar väl inte.
 
Mängder av minnen.
 
Från cafeterian. Bruna, bruna "suckarnas gång"...
 
Tungt. Väldigt tungt.
 
Väl uppe på avdelningen, Q84, kändes det lite bättre. 2 syrror som var med då, tog sig lite tid och lyssnade på mig och mina idéer.
Ska ta med Agnes någon dag, får se hur mycket hon kommer ihåg.
 
I hissen på väg därifrån såg jag en bild som jag sett hundratals gånger men egentligen inte alls sett...
 
 
 
Vem är vem?
 
 
Pappa David
 

Kommentarer
Postat av: Karin Westerberg

Starkt David! KRAFT, STYRKA OCH KÄRLEK från Gustavs mamma & pappa & Matilda

2013-06-06 @ 10:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0