!

Jag har lärt mig att hantera sorgen. Jippie o´j vad bra. Precis som psykologer och terapeuter  sa i början efter Dantes död. Då när smärtan var så stor att det gällde att överleva varje stund, timme och dag utan att hoppa av livet vilda fors. Nu kan jag välja att gå in i sorgen eller inte. Gissa vad jo det blir inte så för jag har lagt min sorg i en burk och satt locket på. Jag börjar bli bitter, arg, ledsen, less orkeslös. Vet ni jag orkar inte mer. Nu handlar det inte om att kämpa för att stanna på jorden. Jag orkar inte hålla min sorg i burken. Jag är så jävla ledsen, så jävla jävla ledsen. Det finns inget som kan få mig att ignorera känslan längre. Jag har flytt i 3 år och 3 år innan det. Jag har varit stark som ett jävla berg. Jag har gått genom storm och nu måste jag få vila. Im no f..cking super woman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0